vrijdag 27 september 2019

Grote zus - het korte verhaal

Het is gebeurd: een bericht over mijn kort verhaal in de bundel 'Aangespoelde verhalen' is via Facebook bekend gemaakt. In dit bericht vertel ik een klein beetje waar mijn verhaal over gaat, maar niet teveel natuurlijk om het nog even lekker spannend te houden.


Op de bijgevoegde foto is een duinpad te zien. Dat is een van de locaties waar het verhaal zich afspeelt: het Grauwe duunpad op Ameland. Een prachtige plek waar ik meteen helemaal weg van was. Ik voel nog het mulle zand van het pad en de harde wind die vanaf de zee richting het eiland waaide!

Inmiddels is bekend dat de boekpresentatie van de verhalenbundel op zaterdag 23 november aanstaande zal plaatsvinden in Ouwehands Dierenpark. Het eerste exemplaar zal worden overhandigd aan de directeur Robin de Lange. De bundel is te bestellen via Droomvallei Uitgeverij (https://www.droomvalleiuitgeverij.nl/boekpresentatie-waddenbundel-aangespoelde-verhalen/) en wil je de boekpresentatie bijwonen dan kun je bij bestelling van het boek meteen toegangskaarten bestellen. Je kunt je boek die dag ophalen en laten signeren door de schrijvers en ook nog in het dierenpark rondlopen. Doen dus! Van elk verkocht boek gaat er ook nog eens € 1,00 naar de zeehondenopvang. Dat doel is door de schrijvers zelf gekozen.

Zie ik je op zaterdag 23 november aanstaande?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten