dinsdag 26 april 2016

Voorjaarsbloesem

Als je naar buiten kijkt zou je het af en toe niet zeggen, maar het is toch echt lente. Vorige week maakte ik deze foto's toen het nog mooi weer was. Gelukkig maar, want inmiddels is er al veel bloesem weggewaaid en weg geregend. Als op een dag het zonnetje schijnt dan ziet de tuin er zo mooi uit. Dan moet ik gewoon even naar buiten met mijn fototoestel om wat plaatjes te schieten. En het gekke is dan dat je steeds meer dingen gaat zien die je even moet vastleggen! Hieronder de resultaten. Kijk en geniet maar mee.


Perenstruik in bloei. Ik hoop dat alle bloemetjes uiteindelijk uitgroeien tot peren, zodat dit jaar een goed perenjaar wordt!

De appelboom is in knop: nog even geduld hebben voordat de witte bloemetjes zichtbaar zijn.

Vergeet me nietjes met gefilterd zonlicht. Een prachtig gezicht dat me een gevoel van 'sprookjes van duizend-en-een-nacht' geeft. Gewoon betoverend mooi.

Tijdens een wandeling door de tuin zijn zelfs paardenbloemen in het gras ineens mooi om een foto van te maken. In het zonlicht is het geel nog geler.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten