zaterdag 14 mei 2016

Tulpen

Soms kan ik heel erg blij worden van bloemen op tafel. Kijk maar eens goed naar deze foto's van tulpen. Door de dubbele bloemen en de roze met witte kleur zijn ze prachtig. Ze zullen niet lang meer staan, dus is het de hoogste tijd om ze op de foto te zetten en op mijn blog te plaatsen. Dan kan ik er nog lang van genieten.
Een bos tulpen op tafel

Een tulp in close-up, zelfs de zwarte meeldraden zijn nu goed te zien

Deze tulp zit in het midden nog een beetje dicht, het hart houdt hij nog even geheim
Welke bloemen ik na deze bos op tafel ga zetten weet ik nog niet. Na een aantal malen tulpen wil ik eigenlijk ook wel weer een andere soort bloem. Binnenkort ga ik maar weer eens kijken wat ze hebben. Of misschien krijg ik weleens een bosje cadeau... Maar als het te lang duurt ga ik zelf naar de winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten