Soms ik het heel gemakkelijk om online te shoppen en dingen te zoeken. Het scheelt enorm veel tijd om naar de stad te gaan en daar winkel in winkel uit te gaan. En het is lekker behaaglijk in je warme huis. Zo hoef je niet de deur uit en in de gure kou of in wind en regen rond te lopen.
Onlangs zocht ik dus online naar een leuk kort jack of vest voor mijn zoon. Na een tijdje vond ik het. En ik zocht ook nog naar een witte sportbroek. Dat was wat lastiger: in zijn maat vond ik er maar eentje. In de winter schijnt dat niet zo'n gangbare kleur te zijn. Ik bestelde het jack en de sportbroek kocht ik nog maar niet.
Nou moet mij toch even van het hart dat shoppen op de website van Wehkamp echt een genot is! Moet je ook eens doen. Je kunt zelfs bij het bezorgen een dagdeel kiezen, ook in de avond!
Maar toch vind ik het wel vreemd dat ik een week later een mailtje krijg van Wehkamp met als melding: Je hebt een artikel bekeken, maar nog niet besteld. Eh, ja, dat klopt: bekeken, maar daarna wilde ik het niet bestellen. Dat mag toch wel, lieve Wehkamp, kijken en niet kopen. Oriƫnteren heet zoiets. En dat doen klanten soms langdurig en bij meerdere winkels of webshops. Moet kunnen toch? Ik ben misschien niet helemaal van deze tijd, maar ik krijg een onbehaaglijk gevoel dat jullie mij zo in de gaten houden. En dat vind ik best een beetje jammer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten